Reinstal·lació d’A3 ERP en ordinador client
Problema
El nostre software d’A3 ERP no s’actualitza correctament des d’un equip client després que el servidor hagi deplegat una actualització o canvi de versió.
Solució
- En primer lloc desintal·larem els software de A3 Admin Services i A3ERP (Windows) des del panell de control.
- Renombrarem totes les carpetes d’A3 que ens trobarem en les següents ubicacions:
- %ProgramData%
- %appdata%
- Archivos de Programa (x86)
Per exemple, podríem renombrar la carpeta A3 per A3_old
3. Eliminarem els accessos directes de l’escriptori.
4. Reiniciarem l’ordinador
5.- Desactivarem l’antivirus (alguns antivirus bloquejen el procés d’instal·lació)
6.- Executarem el setup.exe de la carpeta \\nomdelservidor\A3ERPSetupCliente\Instalar\A3ERPWindows. Si ho hem fet correctament, apareixerà la següent finestra d’instal·lació.