febrer 1, 2019
Implementar impressores mitjançant GPO’s
Implementar les impressores en un entorn amb moltes impressores i molts usuaris a vegades és fa molt feixuc.
Avui us explicarem com implementar-les a través de GPO des del nostre administrador d’impressores.
Aspectes previs
- Necessitarem un servidor amb Active Directory funcionant correctament.
- Necessitarem el rol d’administrador d’impressores. Si no el veieu en “Administrador del servidor > Herramintas” el podeu afegir dins de “roles y caracterísitcas”.
- Tenir les impressores instal·lades i degudament configurades i compartides en el nostre servidor.
Pasos a seguir
- Anar a “Administrador de impresoras” dins de les eines de l’administrador del servidor.
- Anar a impressores i buscar la impressora que volem implementar. Cliquem amb el botó dret i triem “implementar con directiva de grupo”.
- Buscarem i triarem la GPO dins de la unitat organitzativa on es troben els usuaris a qui volem configurar-lis el dispositiu.
- Escollirem si volem fer la implementació per usuari o per equip.
- Un cop acceptat i finalitzat el procés, la configuració estarà complerta.
- Ens restarà forçar l’actualització de les directives de grup des dels equips destins amb el comandament: gpupdate /force.