Faq

Home / Faq (Page 2)

Problema Outlook mostra un missatge informant d'un problema amb la recepció/enviament degut a un error de validació d'usuari i password per a un compte de Gmail. Tot i comprovar la configuració de servidor d'entrada i sortida, usuari i password, el problema persisteix.   Causa Degut a les fortes mesures de seguretat que té Google amb els seus comptes de Gmail, s'ha d'especificar de forma manual que el nostre compte pot ser configurat en aplicacions de tercers, com ara Outlook.   Solució Hem d'accedir al nostre compte de Gmail...

Per actualitzar versions d'A3 com ECO, NOM, BANK, etc. de manera incremental i no com a instal·lació neta de tot el software, accedim al següent enllaç explicatiu d'A3: https://a3responde.wolterskluwer.es/documentos/faqase/proceso-de-actualizacion-descarga-e-instalacion-de-versiones.html...

Problema El buscador de Outlook no funciona correctamente, no aparece ningún resultado.   Solución 1 .Cierra Outlook. 2. Click en el botón de Inicio y escoge Panel de Control. 3. Das click en Opciones de Indización 4. Haga click en Modificar y revisa que estén marcados los puntos que quieras indexar (debería estar marcado Microsoft Office Outlook). 5. Luego click en Opciones avanzadas y luego click en el botón Reconstruir. 6. Cargue nuevamente Outlook....

Problema El nostre software d'A3 ERP no s'actualitza correctament des d'un equip client després que el servidor hagi deplegat una actualització o canvi de versió.   Solució En primer lloc desintal·larem els software de A3 Admin Services i A3ERP (Windows) des del panell de control. Renombrarem totes les carpetes d'A3 que ens trobarem en les següents ubicacions: %ProgramData% %appdata% Archivos de Programa (x86) Per exemple, podríem renombrar la carpeta A3 per A3_old 3. Eliminarem els accessos directes de l'escriptori. 4. Reiniciarem l'ordinador 5.- Desactivarem l'antivirus (alguns antivirus...